Tuesday, June 26, 2007

TAKKAN MALAYSIA HILANG DIDUNIA

Apa nak jadi ?, apa dah jadi ?

Masalah soSIAL sudah semakin parah ditambah pula yang ini ?

4 comments:

pB said...

Itu adalah manusia yang otaknya diletakkan di kepala lutut ...

Tak tahu mana nak haram , mana yang halal ...

Kesian pada ibubapa yang ada anak yang sebegitu ...


- Diminta dijauhkanlah dari kita kita ini (blogger2) mempunyai anak anak yang begini ....

~qudwah_mardihah~ said...

salam,

meskikah kita mahu melihat anak-anak kita...sebegini nanti...??

nauzubillah min zalik...

kasihan sungguh mereka..

Abang Long said...

pb, ada ketikanya takut dengan segala perkembangan yang berlaku disekeliling kita.

qudwah_mardihah, apa tugas kita ?

nurazzah8 said...

hurm... itu bahari sedikit dari apa yg sudah berlaku di sekeliling kita sekarang...duk shah alam nih tak berapa perasan sangat, tapi cuba pergi KL nuh, duk kat taman KLCC tu dari pagi sampai petang...mcm benda yg rasanya malu nak ngaku Malaysia nih sebuah negara Islam seperti yg dilaung2 kan oleh 'mereka' ... mungkin mereka nih, nama saya bunyi 'Malayu' tapi mungkin mereka bukan Islam... kena ingat skrg kat malaysia nih kalau nama bunyi macam "Melayu" tu tak semestinya Islam... cuba tanya kat pejabat agama tuh, berapa ramai orang melayu islam nak tukar agama..??? huish...fail bertimbun-timbun...
so...apa peranan kita skrg...Ya Allah...takutnya akan jatuh azab siksaan Allah, kerana mereka ini berada disekeliling kita... kalau Allah nak turunkan bala..semua akan kena tak kira orang yg beriman atau tidak...