Thursday, June 05, 2008

Harga BARANG NAIK lagi.

HARI INI, YA HARI INI.



PM kata ini adalah situasi "menang - menang". Aku memang tidak faham langsung. YA, bukan sekadar kurang faham, tetapi memang tidak faham langsung !



"Apek, lu faham ka?"

"Wa pun tak faham, sebab wa kayuh basikal maa ... "



8 comments:

mama ranggie said...

merana lah kite ek bang long!

CIKGU PANJI said...

beginilah nasib kita...mcmana nak berjimat ye?

Mak Su said...

gua suka sama itu apek, gua mau pinjam itu baskal, boleh kah apek?

Am said...

maksudnya, Kerajaan Menang, Dia Menang

Dia terlupa nak tambah, rakyat kalah hehehe

Lama tak jengok disini, ingat Abg Long masih menyepi lagi, so kerja kat mana sekarang Abg Long

lla said...

Gaji naik seciput, harga barang naik berciput2 . Sabo ajer la sbb kita ni hanya mentimun .

Abang Long said...

mama ranggie, ya, bertambah parah !

cikgu panji, kita paksa pemimpin pula berjimat !

mak su, apek tu kata "lu boleh tumpang belakang".

am, inilah KERAJAAN - KERAJAAN, bukannya KERAJAAN RAKYAT.

ila, sabar sahaja cukup ?

nadia yuna said...

alamak apek..
kite geng la apek!

hehehe

=)

Abang Long said...

nadia yuna, kita geng ? hahahahaha ... nanti abang long bagitau kat apek tu.