Tuesday, March 23, 2010

PBAKL. Peminat Buku Berpesta.



Bersempena dengan acara Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur ke 10, yang sedang berlangsung sekarang. Aku belum berkesempatan untuk menjejakkan kaki ke PWTC.


Bila aku tatap diari harian. Aku termenung panjang. Aku masih memikirkan kaedah atau jalan untuk aku 'lari' sebentar, untuk turut sama memeriahkan pesta buku itu. Saban tahun, aku belum pernah gagal untuk turut serta dalam acara atau program terhebat dan terbesar bagi peminat dan pencinta buku.


Apapun, antara perkara yang sudah pasti berlegar difikiran peminat buku ialah untuk mendapatkan buku pada harga diskaun. Dan, sudah pasti penerbit buku juga akan turut sama menawarkan buku pada harga yang paling menarik.



Bagi mereka yang akan ke PBAKL. Diruangan yang terhad ini. Suka aku mengesyorkan supaya mendapatkan buku yang tersiar diruangan sebelah. Buku yang disyorkan ini begitu sesuai untuk segenap lapisan masyarakat. Termasuk dalam kategori UMUM.


Kanak - kanak menyukainya. Malahan, ada yang berkongsi bercerita tentang buku ini bersama rakan - rakan sebaya. Para remaja akan mendapatkan buku ini untuk sekali - sekala membaca sesuatu yang santai. Orang dewasa akan tersenyum gelihati apabila menatap kisah yang dipaparkan. Begitu bersantai, bersahaja, misteri, ada unsur - unsur thriller.


Yang penting, anda perlu mendapatkan buku ini terlebih
dahulu. Dan kemudian, barulah anda akan tahu, kenapa buku ini dipromosikan disini.



Bagi peminat buku HARDY BOYS, dizaman 70'an. Sila dapatkan buku ini. InsyaAllah, tidak akan mengecewakan. Hanya anda yang paling layak untuk meletakkan buku ini setanding dengan kumpulan cerita HARDY BOYS.


Kesemua buku - Dol Leman, adalah terbitan KarnaDya Solutions. Sila dapatkan buku ini di BOOTH KARNADYA.




























































2 comments:

Mak Su said...

sayang ler.... saya tak berkesempatan

Siti Khadijah said...

Salam. Saya Siti, kalau nk beli buku pd harga diskaun dan dpt bonus sekaligus bolehlah emel saya sklin22@yahoo.com