Saturday, November 21, 2009

Entri Khas. HAJI MABRUR buat Neeza dan suami.

Semoga mendapat Haji yang MABRUR ! AMIN.




Entri kali ini. Adalah entri khas buat seorang teman, seorang saudara, seorang sahabat, seorang muslimah yang entah kenapa terasa begitu dekat dihati Abang long dan keluarga. Hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya.


Benar, kami belum pernah bersua di alam maya. Tetapi pertautan hati diantara saudara muslim menyebabkan Abang long terasa begitu terkesan dengan beliau. Hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya.


Dikesempatan ini, aku, isteri dan anak - anak saban malam mendoakan yang terbaik buat Puan Neeza Shahril dan suaminya yang akan berangkat ke Makkatul Mukarramah bagi menunaikan ibadah haji.


"Ya Allah, Engkaulah yang mencipta segalanya, Engkaulah yang Maha Berkuasa, Engkaulah yang Maha Penyayang, Engkaulah yang Maha Pengampun .... Ya Allah, aku merayu kepada MU, aku bermohon kepada Mu, aku merafakkan sembah kepada MU, Ya Allah ... Engkau mudahkanlah, Engkau turunkanlah rahmatMU, KeredhaanMU, kasih sayangMU, perlindunganMU, buat insan yang kami sayangi ... kami pohon Engkau permudahkanlah perjalanan Puan Neeza Shahril dan suaminya bagi mendapatkan haji mabrur ... Ya Allah, Ya Rabb, Ya Mulk, Ya Kuddus, Ya Jalal ... kami merayu kepada MU ..." AMIN. AMIN. AMIN.



Semoga mendapat HAJI MABRUR wahai Neeza dan suami.

1 comment:

Neeza Shahril said...

terharu neeza baca entry ni. Rasa nak menangis pun ada. Terima kasih atas doa Abang long tu. InsyaAllah, doa untuk Abang Long telah pun Neeza catatkan.. Semoga Allah kurniakan Neeza kesihatan yang baik untuk menunaikan ibadah haji dan memohon doa-doa yang telah Neeza catatkan di buku kecil Neeza.. Ameen...