Saturday, September 26, 2009

Ucapan Sempena Lebaran.


SMS dari yang tersayang ...


Bersempena dengan kedatangan Hari Lebaran ini. Abang long telah menerima beberapa sms. Namun tidak berupaya untuk menjawabnya. Maka, diruangan ini, Abang long mencatatkan mesej yang Abang long terima.


TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada pengirim sms berikut:


"Ya Allah, dipenghujung Ramadhan yang penuh barakah ini & menjelang Syawal yang mulia, ku mohon Kau berkati & muliakanlah saudaraku ini, anugerahkan kebahagiaan untuk dirinya & keluarganya, kurniakan ia segala kekuatan & keteguhan iman, limpahi & berkatilah rezekinya, tinggikan darjatnya, makbulkan hajat, doa & taubatnya. Amin Ya Rabbal 'alamin". Salam Syawal Minal 'Aidil Wal Faa Izin.


Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin. Dengan ucapan tulus ikhlas semoga berbahagia di hari yang mulia ini ...


Apa yang kita fikir, yang kita tahu atau yang kita percaya sebenarnya tidak penting kerana yang penting ialah apa yang kita lakukan. Selamat Hari Raya dari Fadzil.


BiLa Rya, LiNe Busy giLer .. Mse 2 nyesl pn x gne ... Mxis, CLCM, DiGi sumenya Sma saje ... Tp kLu Org Bjak x yah tggu Rye Ucp skang pn bley ...SLMT HR RYA Aidil fITRI!, Maaf zahir & batin.


salam aidilfitri ... maaf zahir & batin ..
Daripada: Rania Firdaus & keluarga di Terengganu.


Aslkm. Ya Rabbi, ketika diakhir Ramadhan yang penuh barokah ini& insyaallah akan muncul Idul Fitri yang mulia, Engkau muliakan & sayangi penerima ucapan ini, berkati keluarganya, sihatkan tubuhnya badannya, limpakan rezeki yang halal untuknya, jauhkan daripada fitnah, penganiayaan & penghinaan. Suburkan benih keimanan. Makbulkan doa - doa serta cita - citanya. Amin Ya Rabbal Alamin. Salam Idul Fitri "MAAF ZAHIR & BATIN" Ikhlas dari, Azmi Wahid & keluarga.


Selamat Hari Raya Aidil Fitri Minal Aidil Wal Faizin. Maaf Zahir dan Batin. Drpd Rashid dan Keluarga.


WaLaU LaNgKaH TaK BeRtEmU, TaNgAn TaK BeRjAbAt,UcAp TaK TrDeNgAr, MaTa TaK BeRtAtAp, TaPi IzInKaN HaTi MeMoHoN MaAf, ZaHiR & BaTiN. SALAM AIDILFITRI... ARSAILI n FAMILY.


Salam. Tak selamanya mata memandang dgn ramah, hati menilai dgn jernih dan mulut bicara dgn santun. Mohon maaf atas segala kekhilafan, baik yang bersifat lahir ataupun batin. Salam Idulfitri dari saya Suhaimi n Laily, Kedah DA.


Slmt hari raya aidil fitri. Maaf zahir batin andai ada slh silap. Semoga lebaran kali ini lbh bermakna n ceria selalu. Salam tulus ikhlas drpd, ila.


Selamat hari raya aidil fitri. Maaf zahir batin. Ikhlas dari izman sekeluarga.


Sempena hari dan bulan yang mulia ini, saya susun sepuluh jari pohon ampun dan maaf, andainya ada kesalahan dan kesilapan disepanjang urusan dan pergaulan antara kita. Selamat hari raya, maaf zahir batin. ust sapidin amran dan keluarga.


"Selamat Hari Raya Aidilfitri" 2 you n ur family.
Daripada Mr. Selvaraj.

1 comment:

kuIna said...

sy pun dpt byk sms tp semua tak leh jawab sbb celcom buat hal...