Friday, July 13, 2007

JOM KE PAsiNo

Jom, Jom, Jom kita ke PAsiNo.





Datanglah beramai - ramai, bawalah sesiapa sahaja yang berminat dengan novel. Khususnya sesiapa yang berminat dengan novelis RAMLEE AWANG MURSHID. Novelis tersohor yang hebat dengan hasil karya, yang berbentuk thriller !


Saksikan juga peserta - peserta yang mengambil bahagian, dalam segmen membaca naskhah RAM. Peserta yang akan mempersembahkan cara dan gaya tersendiri, sewaktu membaca atau mengekspresi penghormatan mereka untuk karya yang disukai.


Peluang masih dibuka, bagi anda yang berhasrat untuk membaca naskhah. Sila hantarkan permohonan anda ke alamat dibawah, berikan nama dan nombor telefon bimbit, dan taipkan tajuk - BACA NASKHAH. Ada cenderahati untuk pembaca. Bukan untuk seorang, tetapi untuk sesiapa sahaja yang membaca naskhah.



Bertempat di Rumah PENA.
JKR 961-7, Jalan Dewan Bahasa, 50460 Kuala Lumpur.

Tarikh: 28hb Julai 2007.
Masa: 9.30 pagi.


Tunjuk Lokasi ~ Bersebelahan dengan Rumah GAPENA, berhadapan dengan bangunan MAA, tidak jauh dari Dewan Bahasa dan Pustaka. Dekat dengan restoran - Tupai - Tupai.





Selesai PAsiNo (1) - RAM. Majlis diteruskan dengan PAsiNo (2), program konvoi ke rumah Novelis - Sharifah Abu Saleem. Tempat tidak terhad, namun sila daftar dahulu, dengan menghantar emel ke - attokz@gmail.com atau alaf21fc@yahoo.com.


Sila hantarkan emel ke alamat diatas, dengan memberikan nama dan nombor telefon bimbit. Jika anda berminat untuk menyertai:


PAsiNo (1) - taipkan tajuk - JOIN PAsiNo
PAsiNo (2) - taipkan tajuk - KONVOI
Sekiranya anda berminat untuk menyertai kedua - dua program PAsiNo, maka sila taipkan tajuk - JOIN 2.

Jumpa anda disana ~ TERIMA KASIH

No comments: