Sunday, December 05, 2010

NOVEL RAM - RAYYAN FANTASI


NOVEL KE 20. RAYYAN FANTASI.


RAMLEE AWANG MURSHID. Novelis Thriller No. 1 Malaysia. Telah menghasilkan karyanya yang ke 20. Bertajuk RAYYAN FANTASI. Novel diterbitkan oleh syarikat pengeluar novel terunggul di Malaysia, iaitu ALAF 21 Sendirian Berhad.


MAAF YA. Tidak ada kupasan atau ulasan novel. Kerana, aku baru sahaja mendapatkannya semalam.


Dilancarkan di MPH Bookstore, Alamanda. Dengan kerjasama penuh bermakna bersama Ramlee Awang Murshid FC.


Aku telah berada seawal jam 8.54 pagi dipejabat ALAF 21. Menunggu kehadiran sahabatku saudara Zonan @ Papa Ibad. Selesai mengambil beberapa keperluan dipejabat ALAF 21. Kami terus mengambil seorang lagi rakan distesen komuter Shah Alam. Dan singgah sebentar disebuah restoran. Untuk mengalas (menambah) isi perut.


Kemudian, si Zonan terus sahaja memecut ke Alamanda. Setiba sahaja kami di Alamanda, kami memerhatikan orang ramai telah beratur panjang untuk membeli dan mendapatkan tandatangan dari novelis RAMLEE AWANG MURSHID.


Diruangan ini. Aku dengan rendah hati. Memohon ampun dan maaf. Hanya saudara Attokz Dikulgai dan Zonan serta Tuan Web Sutera sahaja yang mengetahui. Tugasan yang diberikan kepada aku telah tidak dapat disempurnakan.


Hanya dengan satu perkara sahaja, aku telah terlepas peluang besar. Aku sebenarnya telah terlelap dikerusi panjang. Dan upacara perasmian telah berlangsung dengan meriah.


Kepada peminat novelis RAMLEE AWANG MURSHID. Sila dapatkan novel terbaru RAM, yang bertajuk - RAYYAN FANTASI dipasaran.


MAKLUMAN PENTING:


Bagi sesiapa yang menetap didalam kawasan - KLANG, Pandamaran, Pelabuhan Utara, Bandar Sultan Suleiman, Shah Alam (dari Seksyen 1 - 25 sahaja). Jika anda berhasrat untuk mendapatkan novel terbitan ALAF 21. Maka, dengan pesanan 2 (DUA) novel. Penghantaran akan dibuat secara PERCUMA ! Sila hubungi - 019 2254910.


3 comments:

mz said...

lawa gambar tu..
minta pinjam untuk disiarkan dalam blog saya..

trimas.

Abang Long said...

Dipersilakan ....

Muslimah Optimis said...

Rayaan Fantasi memang superb kan.. kisah pasal makluk asing.. MO baru je berpeluang baca awal ramadhan baru ni.. :-)