Wednesday, April 07, 2010

Jalan - jalan Singgah Makan


Makanan dan Minuman.


Setelah 5 bulan aku bergerak ke serata negara. Dan paling utama, banyak program yang perlu dihadiri 1 Selangor.


Maka, sudah banyak tempat aku pergi. Dan paling utama ialah tempat makan dan minum. Di Blog Abang Long ini. Aku akan siarkan tempat makan PALING BEST ! Paling Sedap ! Paling Diminati dan menjadi tumpuan orang ramai.


Sekurang - kurangnya, jika ada yang berada didalam kawasan yang disebutkan atau sedang melalui kawasan yang disebutkan itu. Maka, anda boleh sahaja singgah dan menikmati makanan dan minuman yang ada.


Buat kali ini, aku maklumkan, jika anda sedang berada berhampiran kawasan Lapangan Terbang Subang, dan paling dekat dengan kawasan Masjid Subang. Maka, singgahlah di sebuah restoran ditepi Masjid Subang.


Restoran ini menghidangkan SEGALA JENIS SUP. Sup ayam, sup daging, sup puyuh, sup tulang dan nasi ayam berempah.


Aku telah menikmati semua sup. Dan aku tidak dapat membezakan yang mana sup paling sedap. Kerana semua sup yang dihidangkan sedap - sedap belaka.


Semuanya terasa BEREMPAH ! Memang sedap !


Tapi harus diingat. Restoran ini hanya dibuka pada HARI BEKERJA SAHAJA ! Dan, pada waktu rehat, restoran ini akan penuh sesak.


Maaf, gambar tiada, sebab setiap kali aku singgah di restoran ini. Akibat teruja dengan sup, maka aku sering terlupa untuk mengambil gambar.

5 comments:

NzA said...

sup kambing ada xabg long..my feveret tu....
Sronok dpt jln2 cr mkn...maaf la nk tnya, abg long kerja apa skrg???

Tie said...

Alamak!

Tie ni pantang tengok gambor makanan.. terus rasa nak makan. Tak kiralah sup ke bubur ke.. semuanya memang nampak sedap je, hehe..

Adry said...

bestnya ... lapar plak... hehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

Mak Su said...

terasa nak makan sup tulang ler....

Mulan said...

sedap nya tu..