Tuesday, August 23, 2011

DARI ZURAH'S SHOPPE.

Assalamu'alaikum dan salam hormat buat semua Saudaraku .

Kami adalah pembuat dan pengedar
DADIH ASLI
&
PUDING KARAMEL

jenama DADIH FEROZ'S,
diedarkan oleh ZURAH'S SHOPPE.

Sedap, Berkhasiat dan Menyelerakan !

DADIH & PUDING KARAMEL adalah pencuci mulut yang pasti disukai ramai, dari si kecil hinggalah warga emas.

Kini, untuk penduduk sekitar kawasan -

KLANG, PELABUHAN KLANG, PELABUHAN UTARA (Bandar Sultan Suleiman) dan Shah Alam (Seksyen 1 - 25 sahaja). Penghantaran akan dibuat secara PERCUMA dengan pesanan minimum sebanyak 30 bekas.

Untuk setiap tempahan, anda perlu membuat pesanan dalam tempoh 24 jam sebelum majlis. Dan bagi setiap tempahan berkuantiti besar maka 2 - 3 hari diperlukan untuk proses pembuatan dan penghantaran.


Perasa DADIH FEROZ'S ialah -
Coklat, Jagung dan Strawberri.


Sebagai langkah permulaan, SOKONGAN & KERJASAMA dari semua sahabat amat diperlukan untuk mewar - warkan produk, bisnes dan servis ini. TERIMA KASIH diduhulukan atas kerjasama yang diberikan.

# Untuk makluman, disebabkan DADIH & PUDING KARAMEL ini TIADA BAHAN PENGAWET, maka produk akan hanya bertahan untuk selama 7 hari didalam peti sejuk.

* DADIH & PUDING KARAMEL akan dibuat / diproses berdasarkan kepada tempahan oleh pelanggan. Ini bermakna, pelanggan akan mendapat produk baru dan segar !

"Hai orang yang beriman, makanlah barang yang baik - baik dari apa yang diberikan kepada kamu dan bersyukurlah kepada Allah, jika betul kamu beribadah kepadaNYA."
(Al Baqarah: 172).

<<<<<>>>>>
Hadi's Nutri Meal
. Minuman Bijirin yang berkhasiat !

HADI'S diadun daripada bijirin terpilih yang berkhasiat seperti beras perang, biji teratai, kacang soya putih dan lain-lain. Diperkaya dengan zat vitamin, mineral dan serat untuk memastikan anda dan keluarga kekal sihat dan cergas sepanjang hari. Bagi ibubapa prihatin. Sajikan minuman ini setiap pagi untuk memastikan kesihatan optimum anak - anak yang akan menghadapi peperiksaan. Tubuh cergas, MINDA CERDAS ! Harga sekotak: RM40.



Membeli Sambil Menderma Untuk Pembangunan & Menjana Ekonomi:
MADRASAH TAHFIZ AL QURAN AR RASYID.

# Sila klik poster diatas


ENSIKLOPEDIA SOLAT.

Ensiklopedia ini harus menjadi rujukan yang penting bagi kegunaan pusat sumber, perpustakaan awam, pusat pengajian tinggi, sekolah, masjid, madrasah, kelas pengajian malah setiap rumah harus memilikinya untuk panduan seisi keluarga.

Sebagai melaksanakan tugas dan tanggungjawab untuk sebaran dakwah dan amalan berkekalan. Maka, saya berusaha untuk mewujudkan SKIM WAKAF. Dimana Ensiklopedia SOLAT ini diberikan kepada sekolah, madrasah dan mana - mana lapangan yang bersesuaian. Harga pasaran RM100


Amway Distributor. Pengedar Amway.


Barangan Penjagaan Dapur. Produk Kesihatan dan Kesejahteraan. Artistry. Amway Water Treatment System. Shoppers Catalogue. Penjagaan Diri. Teknologi Rumahtangga.


No comments: