Tuesday, August 17, 2010

Kisah Gembira Pengguna HADI'S


"Kita berkongsi kebaikan..."


Itulah ayat yang aku gunakan. Matlamat utama ialah berkongsi kebaikan. Mendapat manfaat dari produk yang diambil. Menjaga kesihatan.


Banyak perkara utama tetapi sering tidak diberikan perhatian serius. Aku dapati ramai ibu bapa dan penjaga yang kelihatan sayangkan anak, tetapi apabila diteliti sebenarnya tindakan mereka lebih membawa mudarat atau kesan kurang baik untuk kesihatan si kecil.


Sebagai contoh. Ramai anak kecil yang sedang bersekolah rendah diberikan sarapan sajian utama yang sama saban hari iaitu nasi lemak, kuih muih dan roti canai. Ramai yang kurang memberikan roti putih atau roti gandum atau ot sebagai sarapan yang lebih baik, khususnya untuk kesihatan tubuh badan dan perkembangan minda anak - anak.


Pada awalnya, aku menerima penolakan apabila aku mengesyorkan minuman bijirin HADI'S. Sebagai ganti menu pagi. Tetapi setelah aku memberikan penerangan tentang isi kandungan HADI'S dan khasiat yang bakal diperolehi. Akhirnya mereka bersedia untuk berubah dan menjadikan minuman bijirin HADI'S sebagai sajian utama sarapan pagi.


Alhamdulillah. Maklumbalas yang aku terima hingga kini begitu memberangsangkan. Ramai yang menghubungi aku, kesan dari cerita 'mulut ke mulut' oleh pengguna HADI'S yang gembira dengan hasil yang diperolehi.


Kini, semakin ramai ibu, bapa, penjaga yang berpuashati dan senang hati menceritakan kisah gembira mereka. Aku hanya tersenyum.


Tidak ada lagi kisah keluh kesah akibat anak kurang sihat, perut anak sering meragam, anak tidak dapat memberikan tumpuan kepada pelajaran, anak sering masuk tandas sekolah dan sebagainya.


Harap maklum. Ini bukan produk AJAIB ! Ini hanyalah produk minuman bijirin yang berkhasiat.



Penghantaran PERCUMA. Bagi pengguna yang menetap dikawasan - Klang. Pelabuhan Klang. Shah Alam. Pandamaran. Pendamar Indah. Telok Gadong. Sungai Udang. Bandar Sultan Suleiman. Pulau Indah. Rantau Panjang. Padang Jawa. Sri Andalas. Bagi mendapatkan produk dibawah. Sila hubungi - 019 2254910.

No comments: