Monday, August 28, 2006

SALAM UKHUWWAH

Assalamu'alaikum warahmatullah hi wabarokatuh dan salam hormat buat anda semua.

Setelah beberapa lama menyepikan diri dari dunia penulisan dan Blog, juga setelah mendapat sokongan, galakan dan rangsangan dari teman - teman seperjuangan yang selama ini memeriahkan dunia Blog.

Akhirnya, setelah meneliti dan merenung, dari pelbagai sudut, dan juga bersempena dengan BULAN KEMERDEKAAN yang ke 49, maka aku dengan penuh keinsafan, membuka kembali Blog yang baru, disamping untuk memeriahkan lagi dunia Bloggers.

Disamping sebagai medan untuk meluahkan rasa hati dan juga pengalaman, juga sebagai flatform untuk berinteraksi dengan teman - teman dalam pelbagai bidang dan jurusan ilmu, Blog ini juga adalah sebagai "JARING" kepada Blog peminat novel ALAF21 FC - http://alaf21fc.blogspot.com
Dikesempatan ini aku merakamkan ucapan TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada Saudara Roslan @ mersik http://www.mersik.blogspot.com/ yang banyak membantu selama ini.
Sekian, Salam dihulur, Salam bersambut, sudilah kiranya menyambut "kelahiran semula", atau "penjenamaan semula", atau "rebranding" Blog ini, dengan penuh kemesraan.

Terima Kasih
Abang Long

No comments: